فرمانده سپاه قدس گیلان؛

رسانه ها به خبرهای پنهان ورود کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رسانه ها باید هر کجایی که خبری پنهان است و نیاز به ورود دستگاه ها دارد، ورود کنند.
تصویر رسانه ها به  خبرهای پنهان ورود کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: در عاشورا سرعت بزرگ شدن نسل ها غیر طبیعی است و حضرت علی اصغر به عنوان کوچکترین شهید حادثه کربلا به منجی بشریت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزان تلفات کرونا در جامعه افزایش یافته است از رسانه های استان خواست آگاهی بخشی و کمک به مردم جهت پیشگیری در برابر این ویروس را در دستور کار قرار دهند و گفت: از همه آحاد جامعه انتظار داریم تا در زمینه دستورالعمل های بهداشتی آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کار خبرنگاران قابل توصیف نیست، تصریح کرد: رسانه ها باید هر کجایی که خبری پنهان است و نیاز به ورود دستگاه ها دارد، ورود کنند.

وی با اشاره به وضعیت انجام واکسیناسیون، ادامه داد: ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در استان توسط سپاه و بسیج ایجاد شده است و لذا سپاه قدس گیلان آمادگی دارد با کمک دانشگاه علوم پزشکی استان ظرف ۲۰ روز بیش از دو میلیون نفر از جمعیت استان را واکسینه کند.

عبدالله‌ پور با اشاره به حوادث اخیر در خلیج فارس، اضافه کرد: همه آنچه در خلیج فارس و منطقه رخ می‌دهد، در کنترل نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هدف دشمن از موضوعات پیش آمده، به هم ریختن تعادل روانی و امنیتی جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در حوزه امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: به تعبیر فرمانده سپاه پاسداران، کوچکترین اشتباه از سوی دشمنان با انتقام سخت مواجهه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز، با اشاره به سوگند قرآن کریم به قلم و اهمیت کار رسانه ها، اظهار کرد: در عظمت خبر و خبرنگاری همین بس که خداوند متعال به عنوان خالق کل بشریت و جهان هستی قسم به قلم و نوشتار یاد می کند و لذا قلم همواره در طول تاریخ بشر مهم و حساس بوده است.

وی تصریح کرد: خبرنگاری تنها یک شغل نیست، بلکه یک رسالت است و قلم یک اسلحه و خبرنگار نیز مجاهد میدان رسانه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با سلاح قلم می‌توان آحاد جامعه را به سعادت رساند، گفت: خبرنگاری هم تعهد و هم تخصص است؛ علاوه بر این خبرنگاری عشق و هنر است.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اثر خبر در بین مردم، عنوان کرد: هرچه رسانه قدرتمندتر باشد آن کشور قدرتمندتر خواهد بود، زیرا رسانه ها یکی از مولفه های قدرت در جوامع بشری محسوب می‌شوند.

وی خبرنگار را یک شخصیت جریان ساز در جامعه خواند و افزود: خبرنگاران سفیران آگاهی و دانایی هستند و انعکاس خدمات دستگاه ها مرهون تلاش خبرنگاران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دهه اول محرم قرار داریم و به دلیل شرایط کرونایی، محدودیت ها در برگزاری اجتماعات اعمال خواهد شد،، خاطرنشان کرد: خبرنگاران در انتقال پیام کربلا همانند سایر عرصه ها نقش آفرین هستند و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه این رسانه ها هستند که می‌توانند ارزش ها و پیام های کربلا و عاشورا را به اندیشه مردم منتقل کنند.

منبع: ایسنا

330827